Monday, November 8, 2010

salam rindu sayang rindu sangat-sangat

"kalau tak boleh tidur,
pejamkan mata ye sayang,
kalau tak boleh pejam
mari sayang belaikn"

bestnya kalau situasi nie berlaku
nak nak dengan keadaan aku yang..
yang yang yang..ha
yang semenjak dua menjak nie sukar sangat nak tidur,
kesian tau kalau kite tak boleh tidur tapi hakikatnya kita nk tidur,

nak nak lagi kalu esok lusa ade final,
aku nak tidur, bukan nk final...

hello Dr, boleh kirimkan saya 2 3 kerat ubat tidur,

mungkin sebab aku berfikir terlalu banyak,


fikirkan masalah emosi aku rase faktor utama seseorang tak boleh tidur,

i wish i can sleep,
forget about nonsence,
forget about unimportant shit,
but some shit do important,
maybe i need this shit,
why you so smelly my friend?


"sayang, u bwat ape tu?,
gi la amek wuduk ke solat sunat pe sume,
klau tak moh, meh sini meh,
sini meh
sini meh,
mai laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaiiiiiiiii......"



gud night my dear friend

No comments: