Sunday, June 6, 2010

akhir-akhir ini

salam


tuhan saja lah yang dapat tahu perasaan aku sekarang,

rasa seronok, gembira, gementar,

tapi dalam masa yang sama

aku rasa risau, berbelah bagi, juga tak menghargai,

adakah ini satu ujian ataupun takdhir,

ataupun ini bala atau juga satu anugerah,


cuma yang pasti aku tahu,

perjalanan kita masih lagi jauh,



ohh..cuma tuhan sajalah yang mengetahui perasaan aku sekarang,

tuhan juga pasti tahu perasaan anda-anda sekalian,

tuhan juga mengetahui perasaan haiwan-haiwan, tumbuhan-tumbuhan, cuaca, alam dan segala,


aku bersyukur kerana ini semua ujian yang ada nikmatnya, nikmatnya yang ade ujiannya,

aku bersyukur ya Allah,

berikan la ku peluang




sekian monolog percuma

2 comments:

itsme said...

perasaan pe nie..........

Faizal Nasir said...

perasaan yg mahu kn sume, tp kite tau kite x bley dpt sume