Tuesday, March 9, 2010

skapur sirih di hujung pagi

assalamalaikum,

ye saya, da lme x posting,
klau dikaji balik, aku mmg hnye akn bwat new post bile aku x bley tdo,
pasal...pasal aku bkkn nye ske bwat bnde2 nie sume, bkn nye reti sgt pn mengarang,
dari darjah 6 smpai form 5 buku pnulisan pn x pnh ade, klau ade pn ade la 2 3 muke surat yg aku bwat kje,

arr..arr.....


tgk aku da xtau nk tulis ape,haha
xpe2 kte ber puisi skit..

oh wo oh, aku sendiri lagi,
biar jasadnya ramai tp budi nya sedikit,
biar hilang asal nya jangan tunjuk usulnya,
biar masuk akal nya jangan terima ideologinya,
uhh makin pedih, makin sedih makin perit,

oh wo oh, aku suka keamanan,
aman mksudnya bukan seorang lagi sendiri,
aman kerana kau dan aku sepakat membulat dan terus muafakat,
bayang kan dan bayangkan dan bayangkan,
bayangkan aku dan kau seperti bintang yang dulunya bulat,

oh wo oh,
oh wo oh,
oh wo oh,


byk2 kn berselawat keatas Rasul,

bye,

3 comments:

Rohainah said...

bintang yg dulu nya bulat??hahaa

Rohainah said...

bintang yg dulu nya bulat???hahahhaaa

Faizal Nasir said...

mksud nye kte saling faham memahami,
ske ati la aku nk tulis ape,hhehee