Saturday, August 22, 2009

perkahwinan...bkn aku,



ape2.....x puas ati....tau nk mara je kn korg nie.....haha, assalamualaikum,....assalamualaikum....

...jwb la wei...da jwb da?...blm?...da mkn da?....mkn ayam da?...mnde aku mrepek nie...

ok ok...kte straight to the....point.....nie psl wedding bro n sis aku yg ku btau kt previous post,..x..bpe kli aku nk ckp, bkn abg aku kwen ngan kakak aku, sengal la korg nie,,,mls nk lyan,

...ok2....sbnr nye aku xtau nk cte cmne, overall sume nye bjalan dgn baek, lancar dan memuaskan, wedding tu la sengal...aku smpai kt umh ari jumaat ari tu dkt2 pkol 10 mlm la, smpai2 umh aku mmg da pnuh ngan sedare mare, jiran2 dan segala suku sakat, semua dtg dgn misi yg sme, misi ape?..itu yg kte xtau..haha,misi utk mnjayakn majlis pernikahan dan persandingan yg trbaek pd zmn ini , juga majlis yg termurah dlm abd nie,hehee..so sume nye bjalan dgn lancar kmi adek beradik pn xbley dduk diam,kulur kilir tp xbwat mnde pn...haha tu aku,,xde la,sume bkerje sme, nie kn majlis perkahminan yg pertame dlm family kmi.....dlm suke2..........ade yg duke......dlm suke, ade yg luke...bkn ape, adek aku yg plg kcik, ntah mcm mne ntah dorg nie maen2, bley tjatuh, agk truk jgak kepala dye, dye trpakse di msuk kn ke wad, pd mlm jumaat tu, sume tkut n rsau...aku rsau...mama lg rsau...dgn majlis lg,...tp ktorg sume bdoa supaye dye shat,...korg pn sme tau, doa...doa la cpt.......alhamdulillah, doc ckp isnin nie dye bley kua,...tp mse mjlis tu dye ade jgak, ayah aku terpakse bagg kt doc tu utk bwk adek aku tu kuar,..........sdey tau, biase bnde2 cmni dye la yg plg kcoh,,kcoh maen2 la tapi, bkn bwat kje......



family pnuh aku,adek aku da sehat da skg,....

3 comments:

..akmal ain kamal.. said...

oih.ko bkn anak sulung eh.hoho.aku igt ko sulung dlu2.ep3

Faizal Nasir said...

aku ank keempat dr lapan,
byk sgt ker,..ade yg lagi byk,alhamdulillah

raje said...

ooo baru aku tau...hoho